I Postanowienia ogólne:
- Zapisy są dobrowolne. Jeśli ktoś nie ma ochoty się bawić w sposób kulturalny i nie uwłaczający niczyjej godności - nie musi się zapisywać.
- Administracja jest do dyspozycji wszystkich uczestników bloga. Do kontaktu służy odpowiednia zakładka, którą znajdziecie tutaj.
- Należy podchodzić do innych z szacunkiem.
- Każdorazowe nieprzestrzeganie regulaminu będzie skutkować upomnieniem lub wydaleniem z bloga.
- W związku z uporczywymi, anonimowymi komentarzami, takowa opcja zostaje nieodwołalnie wyłączona.
II Rekrutacja
- Jeśli już zapoznasz się z regulaminem, nie masz słomianego zapału, wystarczy skierować się do zakładki rekrutacja.
- Administracja wysyła zaproszenia głównie w godzinach popołudniowych oraz wieczornych.
- Na odebranie zaproszenia każdy ma 3 dni, na dodanie karty postaci kolejne 4.
III Karty postaci i wątki
- Karta jest wizytówką postaci, więc należy się postarać przy jej tworzeniu.
- Nie tworzymy tak zwanych Mary Sue. Nie chcemy idealnych nastolatek, które mają wszystko. Nikt nie jest idealny. Ale również nie popadajmy ze skrajności w skrajność.
- Jedna funkcja przypada na jedną postać. Nie można być jednocześnie prefektem i zawodnikiem quidditcha. Dajmy pole do popisu również innym.
- Nie należy przesadzać z ilością zdjęć w karcie.
- Rozmowy między autorami powinny toczyć się w nawiasach kwadratowych. Np. [cześć].
- Nie zabijamy niczyjej postaci bez zgody autora.
- Odstęp pomiędzy dodaniem kolejnej karty powinien wynosić minimum 30 minut. Powinny pod nią znajdować się przynajmniej 3 komentarze.
Ostatnia aktualizacja: 2014-08-01 godz. 21:30
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz